23 cze 2016

Ogłoszenia wakacyjne

Ponieważ idą wakacje i ponieważ tym samym tracę wymówki, biorę się do ciężkiej pracy. Przyszły rok szkolny zacznę ze zgrozą matury, także muszę podczas tego lata napisać opowiadania na zapas, które będą na przysłowiową "czarną godzinę". Ale to oznacza, że moje przyszłe wakacje zaczną się już od połowy maja i wtedy będę mogła się popisać dużo większą regularnością. A przynajmniej bardzo chcę w to wierzyć.
Ponieważ mój czas dzielę na wolne i szkołę, chciałabym, by na ten okres, który będzie właśnie tym "szkolnym" wybrali zespoły, które będą się częściej pojawiać na blogu. Jak wiecie, ostatnio jest sporo BTS, jak zawsze mamy SHINee i EXO. Ale, jeśli pragniecie czegoś jeszcze, to w ankiecie, która będzie po prawej stronie możecie wybrać wasze ukochane zespoły, do których się grzecznie dostosuję ^^ jeśli waszego zespołu nie ma akurat wśród tych wymienionych w zakładce poświęconej kontaktowi ze mną możecie zostawić komentarz z nazwą, tam także będę zaglądać.
Jak zawsze zapraszam do zamówień i jak zawsze dziękuję wam za odwiedzanie mnie. Wiem, ze ostatnio byłam okropnie nie czasowa, ale to wszystko przez szkołę i awarię sprzętu.
Obiecuję poprawę ^^
Dodatkowo, mam nadzieję, że zauważyliście drobne zmiany w wyglądzie bloga i moim pisaniu oraz czytacie te informacje, które sporadycznie wstawiam w miejscu nad ankietą xD

1 komentarz:

Lydia Land of Grafic Credits: 1, 2