24 maj 2017

Breaking news

Matury się skończyły, w moim życiu się nazmieniało jak jasna cholera, ale nieście wieść, że wracam do was. Jeśli myśleliście, że to mój koniec, to będę niczym zbawca wracający do życia. Nowe pomysły, nowe zespoły (?), nowe animce, nowa ja. 


Przynoszę wam światło fandomu, gejuchów i, mam nadzieję, rozwoju w temacie ff. Liczę, że ci, któzy tutaj jeszcze zaglądają z nadzieją przekażą tym, którzy już nadzieję stracili, że ja, wasza Autorka zboczonych fantazji...WRACA. 


Będę niczym comeback BTS, będziecie mieli tyle teorii, ile wszystkie koty na świecie żywotów, będziecie komentować jak Jonghyun live'a Kibuma, a co! Jeszcze nie wiecie, do czego jestem zdolna! Oto nowa Autorka w starym ciele i nowym mózgiem. 


Wpadnie trochę smutasów, bo i ja po trudnym okresie w życiu, trochę ff zaczerpniętych prosto ze studenckiego życia, trochę tajimniczych opowiadanek, po których będzie więcej pytań niż odpowiedzi. Co wy na to? Ja wiem, że wasze mordki się cieszą. Uwierzcie mi, że ja też TĘSKNIŁAM.


2 komentarze:

  1. O Jezu tak ;-; Zaglądałam tu przynajmniej 2 razy w tygodniu z nadzieję na pojawienie się nowych opowiadań lub kontynuacji ;-; Mam nadzieję że zobaczę niedługo ciąg dalszy pianisty bo zakochałam się w tym opowiadaniu jak zresztą w większości twojej twórczości ♥ Życzę weny i witam z powrotem ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest powrót w stylu Hello Bitches XD Tęskniliśmy ;-; Czuję że będę potrzebować mentalnego przygotowania przed falą nowych ff Twojego autorstwa, bo przez feelsy nie wyrobię 😄

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic Credits: 1, 2